Песнь 49
от Сия'на благоле'пие Его' красоты',
собери'те Ему' Его' преподо'бныя,
о же'ртвах завеща'ющыя Его' заве'ты.
Бог прии'дет я'ве, зе'млю призва'
от восто'к до за'пад со'лнца,
и пра'вду Его' возвестя'т небеса',
и огнь пред Ним возгори'тся,
и зе'льна бу'ря о'крест Его'.
Я'ко Бог есть судия',
призове'т свы'ше зе'млю и Не'бо
разсуди'ти лю'ди Своя'.
И наш Бог не премолчи'т,
вам, лю'дие мои', возглаго'лю,
и услы'шите: Аз есмь Бог, твой Бог,
и засвиде'тельствую тебе', Изра'илю.
О же'ртвах твои'х обличу' тя,
предо Мно'ю вы'ну суть твоя' всесожже'ния,
козло'в от твои'х стад не прииму' же, козло'в от твои'х стад не прииму'
и тельцо'в от твоего' до'му ниже'. и тельцо'в ниже' от твоего' же до'му.
Я'ко мои' суть дубра'внии зве'ри(е) все(и),
скоты' в гора'х и воло'ве,
позна'х пти'цы небе'сныя вся,
и со Мно'ю есть красота' се'льная.
А'ще вза'лчу, тебе' не реку',
Моя' бо есть вселе'нная и исполне'ние ея'.
Еда' кровь козло'в пию'
или' ям мяса юнча?
Бо'гу(ови) же'ртву хвалы' пожри'
и возда'ждь Вы'шнему моли'твы твоя',
и в день твоея' ско'рби Мя призови',
изму' тя, и просла'виши Мя.
гре'шнику же Бог рече':
я'ко тя не обличу'
подо'бен тебе' бу'ду,
пред лицо'(е)м твои'м предста'влю грехи' твоя':
вску'ю ты восприе'млеши Моя' оправда'ния
и Мой заве'т пове'даеши твои'(ми) уста(ы)?
Ты же возненави'дел еси' наказа'ние
и отве'рг(л) еси' вспять Моя' словеса'.
А'ще ви'дел еси' та'тя, текл еси' с ним,
и полага'л еси' твое' уча'стие с прелюбоде'ем,
и умно'жиша зло'бу уста' твоя',
и твой язы'к сплета'ше льще'ния,
седя', на бра'та твоего' клевета'л еси',
и полага'л еси' собла'зн на сы'на твоея' ма'тери(е).
сотвори'л еси' и умолча'х сие(я'),
вознепщева'л еси' беззако'ние.
Бо'га забыва'ющии, у'бо сие(я') разуме'йте,
да не похи'тит когда', и не бу'дет избавления(я'яй),
же'ртва хвалы' просла'вит Мя,
и та'мо путь, и'мже eму' явлю' Мое' спасе'ние.
Различайте славяно-тюркиский ИзРаиль - племя из Рая, племя от Бога, племя Его преподобных и еврейский Исраэль - где Эль - Бог, а в значении у них самих нет единства: то ли богоборец, то ли победитель, но если победитель Бога, то это тот же безумный богоборец.
Избавляяй - это еще одно изобретение так называемых Кирилла и Мефодия, отдаляющих подальше песни Христа от русского языка , как и ушима с очима. Что это: деепричастие или глагол повелительного наклонения, есть ли смысл в этом синтезе?
Свидетельство о публикации №124010303555